Frank kafa

Pijem ovu Frank kafu koja ne bi se uopće trebala prodavat. Ne znam ni sam
koju je kupio. Nadam se da mi takvo gorko iskustvo neće biti sa falloutom 3.
Evo još 5 dana do izlaska u trenutku pisanja posta. Kao što su neki pročitali
kućne recenzije izgleda da se ponavljaju klasični nedostatci obliviona.
Loša animacija karaktera, pomala beživotnost karaktera, ukočenost…

Ali to su samo kućne recenzije tako da će za par dana doći one prve vrjedne
više spomena. Pisat ću također o vaznijim recenzijama čim izađu.
Krajem ovog tjedna ili početkom sljedećeg. Naravno ako me ne ubije ova
usrana kafa. FRANK. A kao bila je među skupljima. Toliko o kvaliteti u ovoj zemlji.
Pa bolje da sam kupio ono govno za 5 kuna, nego ovo za preko 10.
Barem bih pio Govno-kavu za 5 kuna. Jebem ti ovakvu državu.

Image and video hosting by TinyPic

KAFA!!! FAK!!!

Oglasi

~ autora/ice vault101 dana Listopad 22, 2008.

3 komentara to “Frank kafa”

  1. ja sam se isto nedavno šokirao koliko je frank kava u kurcu, ne kupujem je inače dobili od nekoga, kao standard, ma kurac, odvratno.
    meni je najbolja bar caffe ili kako se već zove ona slovenska.
    btw: fora blog.

  2. Ma stvarno smeće. Ne znam kako da se drugačije izrazim.
    Bar caffe je odlična. Slažem se.
    Thanks, također tvoj, pogotovo čim sam ugledao nešto o falloutu!!!

  3. probajte DON ili GRAND kafu. pa uzivajte!!
    pozdrav coco ,wien-österreich

Komentiraj

 
