Problemi imaginarne vrste

Ne znam da li se to nekome još događa,ali kada sam predugo za kompjuterom
poičinje mi se priviđati??? Imam osjećaj da je neko iza mene,a nije.
Siguran sam da nije, pošto sam malo asocijalan ili barem mi tako drugi govore.
I onda meni netko ide govorit da je s kompjuterima lagano…
Toliko me već bole oči da ne bi bilo čudno da vidim Isusa Krista.
Isus Krist – čovjek kojeg ja ne bih nazvao čovjekom, spasitelj psihopata
ili krvnik nad krvnicima, ako baš hoćete Mesija???? Ni taj ateizam nikud ne vodi.

Možda su te halucinacije iz potiskivanja ljudskih odnosa i pretjerano sjedenja za kompom?
Ili bi bilo bolje da se suočim s ljudskom vrstom oči u oči??? Ajoj

Oglasi

~ autora/ice vault101 dana Srpanj 29, 2008.

4 komentara to “Problemi imaginarne vrste”

  1. Da !!! Ja poznajem ovog covjeka mislite da je meni lako ??? E pa nije … nije !!?!

  2. Ma sve je u redu sa mnom???

  3. nemam doduše problema sa halucinacijama ali da mi oči ispaaju iz duplji zbog blagotvornog učinka monitora, to je istina. moraš malo pauze uzeti svako malo nema drugog…

  4. Trebam se ja barem nakratko makniti od kompa…
    To će biti teško!!!

Komentiraj

 
